Tuesday, September 7, 2010

hanya Tidur 2 jam 30 minit sahaja

Dah laa aku baru tidur tadi dalam pukul 8.30 pagi. Pukul 11.20 pagi Boleh pulak Uzaie call kata nak install apa benda ntah dalam Iphone abang aku tuu. Pehh!! mata aku menahan kesakitan yang teramat. Iaitu mengantuk!! wargh!! aku tak cukup tidur nie. Mcm mana?

Selepas Zuhur kang nak keluar lagi. Teman kawan baik ku pergi Plaza Low Yat. Kata nya dia hendak membeli laptop. Dia mintak aku dan rakan ku seorang lagi untuk menemaninya. Aku tak janji beb aku boleh ikut ke tak. Mata aku mengantuk ni. Nak tidur. sudah tidak tahan lagi. Bantal Busuk ku sudah pun memanggil!!

Ketika tidur dalam setengah jam. Kring!! Kring!! telefon rumah berdering. Aku pun pergi laa angkat. Abang aku rupa nya yang call. abang ku berkata "Teman abang jap pergi tukar Iphone tuu" aku pun jawab "alarh, ko pergi jee laa". Last-last dia cakap. "abang sorang jee nie, teman laa". Nak buat macam mana. Daa nama pun itu abang aku. Aku Pergi jee laa.

Pergi-Pergi pap!! pap!! daa pukul 2. Langsung aku msg adam. Pukul 2.45 jumpa di majestic. Aku ambik dia naik motor EX5. Si sorang lagi tuu, Si izwan laa. Tak Dapat teman. Dengar yee dia kena pergi Damansara. Tak tahu laa Damansara ke or Shah Alam yang dia pergi. Jangan marah laa derr!! Adam pun beli laa laptop Compaq Presario CQ42. Banyak kot free gift dia dapat dan aku hanya membeli DVD Grown Up tapi adam telah memecah rekod dengan membeli DVD Mighty Morphin Power Rangers. Haha!! Then, Abang aku call ajak buka puasa luar dengan family GF dia. Aku pun tak menolak. Biasa laa, orang tengah tiada duit kan kan kan.

Lauk buka puasa tadi memang terbaik wok!! meh!! biar aku list kan 1 per 1.

Ikan Siakap 3 rasa
Ayam Goreng Kunyit
Daging Merah
Tom Yam Campur
Kailan Ikan Masin
Telur Dadar.

semua nya 2 orang makan. Hang pikiaq laa sendiri banyak tak banyak.

Lepas berbuka puasa. Kita orang pun terus runner pergi JLN TAR. Pehh beb!! daa macam semut daa orang jalan ke hulu ke hilir. Habis lenjun baju aku tuu tapi berbaloi kerana abang aku belanja aku sehelai seluar DOCKERS. cukup laa tuu. Aku daa bersyukur sangat-sangat.

Tapi yang paling best yee ialah aku cuma tidur 2 jam 30 minit. Cipta rekod seyh!! macam haram. Kepala daa pening siang tadi apa semua. Haish!!

Lastly, finally she msg me. yeah!! i'm proud of it. Be a though girl.

P/S : Jangan Lupa ambil ubat ok.

0 comments:

Post a Comment