Sunday, November 7, 2010

Akad Nikah Aida dan Fairuz

Memang letih. Tidur dah laa lambat hari sebelumnya.Gila betul. Pagi-pagi pukul 10 dah gerak Seremban sebab petang tuu ada majlis akad nikah. Memang otak aku tak kembang laa kan. Sampai-sampai jee kat Seremban, Sepupu aku pick-up aku kat Terminal One. Selepas itu terus gerak pergi Rantau, Negeri Sembilan. Rantau nie dekat-dekat sikit dengan Mambau tapi jauh kalau dari Port Dickson.

Sampai jee kat rumah pengantin, terus setting camera dan terus shoot. Tak ada cerita banyak punya. Dari pukul 3 petang sampai pukul 11 malam. Petang ada akad nikah dan malam pula ada malam berinai. Letih dowh nak menunggu sebab pengantin perempuan ada tukar-tukar baju. Nasib baik laa kat rumah pengantin ini ada ramai gadis-gadis. Sempat laa berborak untuk menghilangkan rasa bosan pada diri ini. hehe!! habis sahaja semua. Aku dan sepupu aku ini terus 'CHAW'. Tak ada cerita banyak. Masing-masing kepala otak dah 'KENG' Haha!! 

Serba sedikit gambar yang telah ketika majlis itu dijalankan.









0 comments:

Post a Comment